Известие

Collapse
No announcement yet.

Мистерията на алтернатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разгледай добре ремъка от вътрешната страна, да не се е набило някое камъче в каналите. Може звукът да идва от това и като позагрее ремъкът, поомеква и камъчето потъва и не дрънчи.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Ето момчета да споделя и аз една мистерия.След рамонт на мотора,почва едно страшно дрънчене,стържене,чукане,наречето го както искате вие,ма иде от ремъка на динамото.Понеже имах проблем с маслената помпа,и я свалях 3 пъти,почнах постепенно ,да елиминирам възможните пробеми,а именно,първо смених компресора на климата,понеже си беше от колата,а не от този мотор,после и двете ролки,заедно с оптегача,без резултат,единствен възможен виновник,остана динамото,при третото разглобяване,за помпата,си уплатних времето с вадене на дългата полуоска и ново динамо,ма пак сме в изходна позиция,нема разлика,та в момента на колата са останали стари,само помпата,на хидравлика,шаибата,на кол.вал.и ремъка.Ремъка казвам ,че е стар,ма е на 1000 км,беше си на мотора преди да закове,и не е имало проблеми.Значи за мене не е проблем,да сменя веднага и помпата на хидравликата,и шаибата,ма загатката иде от факта,че като капнеш малко вода,с едно шише на ремъка,веднага се оправя,за около 5 минути,докато исъхне,и дрънчи само когато колата е студена,дрънчи скърца ма яко,после като позагрее изчезва,на бавен ход,и се появява при форсиране,та не ми се затрива да свалям колектора,и да сменявам помпата,без резултат.Даите идеи че ми писна.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • Наскоро Мариан (Linkestis) имаше подобен проблем:

        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...postcount=3678

        и доколкото разбрах, го реши, като смени ремъка.

        Ето го и клипа с проблема му:

        https://www.youtube.com/watch?v=24SBzBxyLhI


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Сменяи ремъка.

          Comment


          • Да тук в клипа си плаче за ремък но при мен звука е металически/тенекиен и спира след като натоварването намалее.
            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

            Comment


            • Ремък момчета ,невероятно ,но факт,металически звук,с една дума стържене,за да стигна до подмяна на динамото изводите си ги правете вие,как е бил звука.Ремъка е на около 1500 км.Нямам обяснение ,големо МЕРСИ на Екотроник,за помощта и клипчето,благодаря и на другите колеги които се отзоваха ,за другия колега съвет от препатил смени си първо ремъка.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • Ще го сменя тоя прехвален Конти да видим ко ша стане.
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • Моя също беше конти,ма преди да пипаш,запали колата и като свири,а при мене дращише ,полеи ремъка с едно шише вода ако спре ,значи 100 процента е от него.Новия които купих днес е Гудиър.
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • Не е нужно цяло шише вода да му лискаш, запали колата полей леко ремъка, изчезне ли скърцането купуваш нов ремък и си в джаза. Моя свиреше по същия начин.
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • Може да ви се струва еретично, но ремъците и ролките на DAYKO са много добри.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • Няма спор,за една година паразитна и ексцентрика ръждясаха пробег 16к.
                        Ангренажния ремък,пък той църка но не се влияе от вода при него след 1500об. е тишина?
                        Дайко ела ми разправяй.
                        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                        Comment


                        • М даааа,смених ремъка и нещата заспаха,няма го досаднато црънкане.
                          Само не ми е ясно защо при първо палене зарежда 13.2-3 около минута-две и после отив 13.8-9,някакви идеи?
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                            М даааа,смених ремъка и нещата заспаха,няма го досаднато црънкане.
                            Само не ми е ясно защо при първо палене зарежда 13.2-3 около минута-две и после отив 13.8-9,някакви идеи?
                            Непосредствено след като запалиш, напрежението на акумулатора е възможно най-ниско и му трябва малко време за да се вдигне.

                            Накратко - всичко си е в реда на нещата.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Да вдигна темата малко, сега и аз имам такъв проблем - усъмних се след като забелязах как интериорните лампи светват по-силно при подаване на газ. Нямам никакви грешки или светеща лампа за алтернатора или проблем с паленето. Измерих напрежението по това, което вижда ECU-to и при загряла кола на празен ход дава малко над 12.00 волта! Ето и графика, на която ниските стойности се получават от празен ход при задръстване са почти 12.00 волта. Пиковете са от подаването на газ да помръдна 20на метра.
                              Сутрин, при палене на изцяло студена кола, напрежението е 12.1 - 12.2 волта, което не пречи да запаля...
                              Attached Files
                              '05 166 V6
                              '98 156 2.0 TS ex ...

                              Comment


                              • Твърде е вероятно да има пукнал диод от изправителната плочка или прекъснала фазова намотка. Това може да се установи с осцилоскоп. Може и в четките да е проблемът.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X